January 3, 2014

17. Rész + Bónusz

Sziasztok!
Először is boldog új évet minden kedves olvasómnak. Végre publikálhatom a kedvenc részemet !!(azok közül amiket eddig írtam) Remélem nektek is tetszeni fog és mivel ez extra hosszú ezért úgymond dupla részt kaptok :)



2 héttel később egy 3 napos lazítási időt kaptunk a lisszaboni koncert előtt. Tom tényleg elkérte szinte minden helyszínen a szobám pótkulcsát és pár gyatra személyiségi jogokra hivatkozó vitám után a portán, feladtam. Tom keze messzebbre ér el az enyémnél,így teljesen felesleges köröket futottam. Ria léptem nyomon a sarkában volt, ellenőrizte és szúrós szemekkel követte Tom sminkelését is. Lassan de biztosan kezdtem beletörődni a kibaszott szánalmas helyzetembe. És bár minden este kaptam egy kis vigaszt tőle vagy virágot vagy csak simán vitatkoztunk, de ez nem javított a helyzeten, miszerint barátnője van.

-    szerintem ezt vedd meg, jobban néz ki- a csajokkal úgy döntöttünk,hogy kivonulunk a hotel teraszára és online rendelünk valami gyönyörű táskát a hamburgi lakásomra,hogy legyen valami szuper meglepim,mikor hazaérek a turnéról
-    a másiknak szebb formája volt – kente be magát Norah naptejjel majd visszadőlt a nyugágyra- de amúgy is van 200 táskád

-    tök mindegy igazából,megint miért akarod lekötni a figyelmed vásárlással? -fordult felém Sarah
-    mert már előre görcsben van a gyomrom,hogy ma este Tom megint bepofátlankodik a szobámba. Hogy lépjek túl a dolgokon,ha mindennap látom és rutinszerűen jön esténként és úgy viselkedik,mintha minden rendben lenne?? Vagy kaját hoz vagy levágódik az ágyamra és benyom egy filmet.
-    Tom ilyen, azt akarja veled éreztetni,hogy ez a normális és természetes, hogy veled van...nem Riával – nyújtózkodott Norah majd Billék felé intett akik akkor léptek ki a teraszra
-    ja,főleg,hogy mindezek után az ő ágyába mászik vissza... - Sarah és Norah lemondóan néztek össze én pedig nem törődve azzal,hogy Tom egy szál fürdőnadrágba dőlt ki egy napágyra, alig 2 méterre tőlem,felpakoltam a lábaimat és bekentem magam naptejjel


-    milyen a víz lányok? - gyújtott rá Georg
-    baromi hideg – bújt hozzá Sarah , második körben kijöttek Dunjaék is valamint Ria is aki ijesztően vékonynak tűnt a bikinijében,arcát hatalmas napszemüveg mögé rejtve.
Tom pillantásai szinte égették a bőrömet, attól függetlenül,hogy rajta is napszemüveg volt. És bár próbáltam ezt is leszarni, egyszerűen nem ment.
-    úgyse úszni jöttünk. Kenjél már be engem is kicsim – Bill kisfiúsan Norah lábaihoz ült és várta,hogy barátnője eleget tegyen kérésének
-    légy szíves vagy valami... - morogta az orra alatt de egy aranyos Kaulitz mosoly elég volt kiengesztelésnek
-    ja mert a végén leég a milliókat érő babapofid – röhögött Georg tőle megszokott módon
-    kussolj...
-    Dunjaaa, rendelsz nekünk is valami mojitot ? - Tom akkor szólalt meg először mióta megjelentek és engem kirázott a hideg a hőség ellenére. Ria barátja mögé ült és gondoskodóan bekenegette izmos vállait és aranyosan puszikat adott a gyakorlott mozdulatok után. Egyszerűen baromi szarul esett ezt látni. Vagy talán az esett szarul,hogy Tom hagyta,hogy vele van még mindig,hogy annyira szívesen csinálnám mindezt én....
-    úszunk Lara? Te már úgyis baromi barna vagy – pattant fel Sarah
-    végül is ja..úszhatunk – dobtam le a magazinokat, összekötöttem a hajam. A napágyak a legnagyobb medence egyik szélén álltak sorba. Sarah pipiskedve leült a peremére és szoktatva testét a hideghez, csak a lábujjait mártogatta a vízbe. Én viszont az előbb látottaktól  felhúztam magam és alig vártam ,hogy legalább a víz hőmérséklete csillapítsa felforrósodott dühömet. Egy szép ívbe beugrottam a vízbe és leúsztam egy hosszt. Mikor feljöttem a felszínre David ideges hangját hallottam meg először
-    LARA!! normális vagy?? szívinfarktust akarsz kapni?? én felelek érted – hadonászott felháborodottan
-    nyugi már, tök jól vagyok
-    mintha egy gyereket nevelnék....
Norah és Bill vigyorogva néztek Davidra. Sarah pedig vacogva sétálgatott a medencében. Dunja akkor rendezgette el a rendelt italokat, Ria Tom hátához bújva figyelte az eseményeket Tom pedig...megállás nélkül bámult. Nevetségesen szappanoperába illő jelenet volt. Sarahval kislányokat meghazudtoló módon pacsáltunk,úsztunk, ugráltunk és 1-2 körre még Noraht is meggyőztük,hogy csatlakozzon. A végén teljesen kimerültünk és erőtlenül , csurom vizesen, lebarnultan dőltünk ki a napágyainkra.
-    Igyál Lara, a végén kiszáradsz – nyomott egy koktélt a kezembe Georg majd Saraht gondosan bebugyolálta egy törölközővel

-    attól nem kell félteni, több vizet nyelte le, mint amennyit most mi ittunk – gyújtott rá Bill majd bátyának dobta a cigis dobozt
-    figyu David, bekell számolnom neked,ha szabadidőmbe programom van? - leültem David ágya mellé, mert az én napágyamra már semmi fény nem esett na meg persze nem akartam átordibálni 4-5 emberen
-    nem kérlek számon csak, ha munka van akkor legyél ott időben. Miért, hova mész? - nézett le rám a telefonjából
-    akkor most mégis számon kérsz? - vigyorogtam rá majd kicsavartam a hajamból a vizet
-    csak szeretném tudni
-    programom van a belvárosban, taxival elintézem és időben visszajövök. Nem szándékozom alkoholt fogyasztani,bár nem ígérem meg 100%osan. Vacsizni mennék – tündérien rámosolyogtam és láttam,ahogy Tom mereven előre dőlve hallgatja a kis párbeszédünket és megrázza a fejét. Sarah és Norah lemondóan felsóhajtottak a többiek pedig érdeklődően füleltek

-    a csajokkal? - David semmit nem vett észre a körülötte lévő feszültségből, elfoglaltan nyomkodta a telefonját
-    nem, egy ismerősömmel aki pont itt van
-    ja persze, menj csak
-    szuper,köszi – felpattantam, megittam a koktélomat majd a vállamra dobta a törcsimet
-    lemegyek a kondiba kicsit, majd talizunk – dobtam egy puszit a lányoknak majd nem törődve Tom számon kérő pillantásával, elindultam az ajtó felé, egy kisebb férfi társaság mellett elhaladva.

Már 20 perce megállás nélkül futópadoztam mikor valaki kinyomta a gépet. Kikaptam a fülhallgatót és felháborodottan néztem hátra. Tom feszült arccal rántott be az öltöző felőli,kihalt folyosóra.
-már megint direkt csinálod a drámát? - nyomott a falnak
-    mi bajod van? Milyen drámát??
-    ki a franccal mész el vacsorázni?
-    Neked nem tartozom beszámolóval – idegesen néztem barna szemeibe
-    de igenis tartozol !
-    Miért ki vagy te nekem hm?? inkább másszál vissza és hagyd,hogy Ria tovább kenegessen vagy kényeztessen, nekem más dolgom van …
-    ne húzz fel – teljesen testével a falnak préselt. Idegesen nézett le rám én pedig szétrobbantam a dühtől, hogy a dolgok után még ő van felháborodva
-    hagyjál már békén – löktem meg a mellkasát
-    ki az istennel találkozol ma??? - emelte fel a hangját
-    nem tök mindegy neked??? vagy félsz,hogy a mai vacsorám is úgy fog elsülni, mint amikor veled mentem el? Vagy még mi a szart nézel ki belőlem, ha? - én is felemeltem a hangomat. Zihálva vettem a levegőt, Tom pedig izzó szemekkel nézett rám. A pillanat ezer apró kicsi darabokra hullott úgy estünk egymásnak. Teljesen a falnak nyomott, felkapva a lábaimat a csípője köré csavartam.

 Felfaltuk egymást úgy csókolóztunk , telhetetlenül túrt vizes tincseim közé én pedig ugyanolyan mohón húztam még közelebb a tarkójánál fogva. Belenyögtünk a csókba annyira erőteljes és szenvedélyes volt. Belemart a fenekembe, másik kezét pedig durván húzta végig a gerincem vonalán. A hátam megfeszült,még közelebb húztam magamhoz miközben Tom magabiztosan megindult a privát ,kapszulafülkés szaunába. Ledöntött a fapadra majd egy szempillantás alatt tépte le rólam a bikini alsómat, lerúgta magáról a fürdőnadrágját és már bennem is volt.....


 Tom kifulladva dőlt rám. A hátamat szinte szétvágta a sok, keskeny kis faléc,pokolian meleg volt, levegő után kapkodva öleltem át széles hátát. De amint eloszlottak az orgazmus utáni ködök, úgy láttam egyre tisztábban a dolgokat. Tomot letolva magamról, kaptam fel a bikinimet majd magam köré csavartam a törölközőt. Úgy éreztem,hogy az egész testem kivan merülve és, hála magamnak, már nem csak a testem de a lelkem is . Erőtlenül zuhantam vissza a padra, tenyereim közé temetve az arcom
-    Lara.... -Tom egy rövid mocorgás után, már mögöttem ült és hátulról ölelt magához
-    én nem vagyok normális...
-    héé.. - leült mellém majd kényszerített,hogy ránézzek – ne csináld kincs... - törölte le könnyeimet
-    most már nem mondhatom azt,hogy ezt azért tettem , mert te átvágtál és nem tudtam róla,hogy igazából barátnőd van... - szipogva néztem le,hogy ne kelljen ránéznem, annyira össze voltam zavarodva. Mindennél jobban vágytam rá, de ez még tőlem is sok volt.
    Nincs semmi baj – húzott magához majd védelmezően átölelt – kívántuk egymást, 2 hete csak a feszültség, a vita és a szenvedés megy. Ez nem baj Lara, ne érezd magad rosszul. Mindketten tudjuk,hogy Riával csak a sajtó előtt vagyunk együtt. Én téged akarlak – csókolt meg iszonyat lágyan majd megsimogatta az arcom
-    én nem ilyen vagyok Tom, belefáradtam már ebbe az egészbe. Annyira üresnek érzem magam és kimerültnek – döntöttem a homlokom mellkasának
-    nyugodj meg itt vagyok, nincsen semmi baj – olyan nyugtatóan simogatta a hátamat miközben apró puszikat adott az arcomra,vállamra. Csak vele akartam maradni , élvezni,hogy megvéd engem és elfelejteni,hogy mennyi hazugság vesz minket körbe, és csak mi voltunk igazak, mi és az érzéseink.
-    De olyan rosszul érzem magam....




-    nézz ide – csókolt meg majd szemeimbe nézett – nincs mi miatt szégyenkezned. Miattam és emiatt az egész miatt nem lehetünk most még együtt. Tudom,hogy rengeteget kell szenvedned a dolgaim miatt és annyira sajnálom Lara...de ígérem,hogy minden megfog oldódni és boldog leszel. Ami pedig most történt – ismét apró csókot nyomott ajkaimra – baromi jó volt, megint az enyém voltál. És én nem hagyom,hogy másé legyél. Szóval bárkivel is vacsoráznál ma, felejtsd el
-    Tom....
-    nem – csókolt meg újra – nem engedem,hogy bárki is visszaéljen ezzel a szar helyzettel most.
-    És nekem meddig kell még ezt a szar helyzetet tűrnöm ?
-    Mindjárt vége...esküszöm – mélyen nézett a szemembe én pedig annyira akartam,hogy most azonnal véget vessen mindennek és végre velem legyen
-    tudod te,hogy mit művelsz velem? - ismét elcsuklott a hangom és úgy éreztem,hogy életembe nem voltam még ennyire védtelen
-    Lara.... - fájdalmas hangon ejtette ki a nevemet
-    én annyira nem akarom ezt – még mindig a karjai között tartott, egy béna szaunában ülve,érzelmektől túltengve, egy hatalmas ,feszültséglevezető szex után...
-    nincsen semmi baj – simogatta a hátam, hajam – itt vagyok és vigyázom rád... - csak ültünk, egymásba fonódva és nem törődve a helyzet bizarrságával , élveztük a titokban egymással töltött perceket.



No comments:

Post a Comment