July 8, 2015

FFIH / 2. Koktélok és balhé

Sziasztok !
Meg is érkezett a 2.rész. Bocsánat a késésért, de beteg voltam viszont remélem kárpótollak ezzel titeket,izgalmas lesz az biztos :) 




Fotózások,interjúk és puccos „csak mutasd meg a tökéletes hollywoodi mosolyodat amiért több ezer dollárt kapsz” esték voltak beütemezve az elmúlt 2 hetembe. Lenyomtam a VS reklámfotózást, mindennap edzettem ,újabb megjelenéseket beszéltem le a stábommal, ruhapróbákra jártam, castingokra ,jótékonysági estékre.
Mindezek mellett annyi időm volt Tomra,hogy esténként halottként dőltem ki mellette,ha csak nem kellett eljönnie velem minden estre

-         muszáj sznob párt játszanunk akik mindenhova elmennek és megjátsszák,hogy ooohh annyira szörnyű,hogy taposóaknák vannak itt-ott elszórva. Mármint tényleg az, de ehhez minek kell megjelennünk egy  olyan rendezvényen ahol csak a mentes ásványvíz annyiba kerül,mint 10 afrikai összes ingósága és nem mellesleg semmi értelme mert a sajtó pont annyit fog belőle leszűrni,hogy ki a ruhád tervezője és mikor lesz gyémánt a gyűrűsujjadon !?? – Tom morogva rángatta a zakóját a mercedes hátsó ülésén

-         tudom baby, de ezt a pr menedzsereinknek mondd. Szívesebben lennék otthon, az ágyban, veled – suttogtam a fülébe mire oldalas mosoly húzódott ajkaira
-         bármikor hivatkozhatunk egy kis náthára –csókolt meg
-         bírd ki – simogattam meg az arcát majd az ajtó felé böktem amit az egyik biztonsági őr nyitott ki Tom oldaláról. Elsőként szállt ki, intett a fotósok felé majd egy mosoly kíséretében nyújtotta kezét,hogy segítsen kiszállni. A rajongók megőrültek Tom láttán és gyakorlatilag nem láttunk amíg a vörös szőnyegen mosolyogtunk. Dunja, Tom PR-osa intett,hogy adjunk 1-2 interjút a riportereknek miközben Erik és Markus, aki Tom biztonsági őre, végig mögöttünk állt

-         Lara, mióta vagy újra LA-ben?
-         Azt hittem ezeket pontosabban tudjátok,mint én –nevettem fel – néhány hete
-         Tom ,nem rossz ,hogy munka miatt és nem miattad jött vissza? – csípkelődött egy másik riporternő
-         Ha tudnád mit művelek az ágyban, fel sem tennéd ezt a kérdést – játékosan megpöckölte nyelvével a piercingjét,majd vigyorogva húzott magához


-         olyan hülye vagy – a szörnyen unalmas fogadás részen túl estünk majd elkezdtek kis filmeket levetíteni és díjakat átadni amit Tommal végig boroztunk. Utána volt egy after ahol szintén riporterek szaladgáltak. Dunja illedelmesen megkért minden fotóst és riportert aki megkörnyékezett minket,hogy szeretnénk élvezni az estét és nem szándékozunk több interjút adni
-         hülye kérdést is tett fel – csókolt meg
-         Tom Kaulitz ? – ismeretlen volt a lány,de már most utáltam ahogy Tomot méregette és mosolyogva kapta be a koktélcseresznyét
-         Sonja – mosolyodott el – de hivatalos vagy – adott 2 puszit a lánynak
-         Hivatalos eseményen vagyunk, nem ? – tündérien visszamosolygott és egy kecses mozdulattal felpattant a bárszékre és formás lábait keresztbe vetve kért ki magának egy martinit

-         Jogos, ő a barátnőm, Lara Waldorf – mutatott be én pedig a legkedvesebb mosolyommal egybekötve fogtam vele kezet
-         Sonja Hill, Tom az egyik producerem, rendkívül tehetséges
-         Tudom – bújtam Tom karjai közé – sajnos van még egy jópofi körünk,de örültem – biccentettem majd elindultam Tom pedig a nyomomban

-         Ugye nem hisztizel Sonja miatt? – ölelt át hátulról
-         Nem mesélted,hogy az ő producere vagy
-         Mert csak akkor foglalkozunk más előadókkal mikor a sajátunk csak áll a levegőben vagy nem tudunk stúdiózni – rántotta meg a vállát
-         Teszi az agyát neked – oldalra húztam a hajam és szigorúan néztem fel Tom szemeibe
-         Ugye tudod, hogy irtó szexi vagy ilyenkor? – húzott magához
-         Nem intézed el ennyivel – csókoltam meg

Tomnak tényleg akadt egy jópofi köre,mikor Shiro, az egyik producer megérkezett. Én összefutottam 1-2 tervezővel és modellel akikkel többször is dolgoztam már . Felszínes beszélgetés volt,csak szakmai dolgokról mikor Luke Williams húzott magához a derekamnál fogva és a villanó vakuk felé vigyorgott. A legszexibb Calvin Klein modell és az amerikaiak nagy kedvence a sármos, malibui srác akivel 1, azaz EGY munkám volt eddig. Most pedig úgy a karjai közé kapott,mintha a legjobb barátok lennénk
-         Luke, szívügyednek tekinted a jótékonyságot? – repült mellénk egy riporter
-         Természetesen, minden embernek a földön joga van a tiszta ivóvízhez, rendszeres étkezéshez, háború mentes élethez és senkinek se szabadna nélkülöznie 2015ben – szívbemarkoló beszéd volt, leszámítva azt,hogy Luke ezt magától sose rakta volna össze
-         Larával jóba vagytok?
-         Munkakapcsolat, volt egy közös Elle fotózásunk – mosolyogtam a férfire majd megemeltem a poharam ,hogy nem kívánok semmit se hozzáfűzni
-         Igen, a hölgynek van a legvarázslatosabb kisugárzása. Kár,hogy ezt tv-n keresztül nem tudja sugározni – kezet csókolt  én pedig kiszúrtam a galérián igen csak feszült arcú Tomot akit Shiro rángatott ki a clubból.

-         Shiro ,mi a faszom ez az egész?? – Tom ordítva mutatott az épületre

-         Munka Tom csak munka. Luke jó reklám nekünk is- csitította

-         LARÁVAL????

-         Ne üvöltözz

-         DE ÜVÖLTÖZÖK MEGÍGÉRTED,HOGY Ő KIMARAD EBBŐL – rúgott bele a kocsiba és idegesen fújta ki a cigifüstöt 


-         Fejezd ezt be léccives, csak pár kép meg interjú

-         NEM AKAROM

Üvöltözésre értem ki a hátsó bejáraton, Erikkel az oldalamon. Tom magából kikelve ordibált
-         mi a fene folyik itt?? – értem mellé
-         Tom kiakadt Luke miatt….
-         Baby…
-         Ne babyzz, megbeszéltük,hogy te nem nyomod a rekám szarokat. Pasikkal nem!!!
-         Jesszusom, nem is. Tök véletlenül állított oda és
-         Nem érdekel !! felőlem le is szophatod
-         Tom! – szólt rá Markus és Shiro
-         Vigyél haza – szóltam Eriknek aki egyből kinyitotta a kocsi ajtaját és meg se vártam,hogy bárki lereagálja a helyzetet  elhúztam onnan. Gyűlöltem mikor Tom így viselkedett. Ha elvesztette az irányítást vagy valami a tudta nélkül történt, nyers és bunkó lesz. Az egész kapcsolatunk árnyoldala a hírnevünk volt. Mire Bel Airre értünk, már 10 nem fogadott hívásom volt a menedzsereimtől. Mindegyiket kinyomtam majd fáradtan léptem ki a kocsiból
-         Köszi Erik, jó éjt – ő csak bólintott. Tántongó üresség fogott otthon. Úgy volt,hogy Tomnál alszom de ezekután semmi kedvem nem volt hozzá és az irányításmániájához. Felbontottam egy üveg Möet pezsgőt és ledőltem az egyedi tervezésű kanapéra ami az óriási üvegfal előtt helyezkedett el,hogy teljes rálátásom legyen a fénylő Los Angelesre.

 Úgy ahogy voltam, estélyiben ,magas sarkúban feküdtem le és könnyeimet visszanyelve próbáltam végre elaludni

No comments:

Post a Comment