December 3, 2013

11. Rész

Sziasztok !
Hoztam az újabb részt, itt már azért rendesen összegabalyodnak a szálak. Örülnék a véleményeknek chatben azoknak pedig órási puszi, akik mindig írnak nekem.A mai rész apró szépséghibája,hogy a párbeszédjel helyett ,fekete kis pöttyöket rakott ki. Próbáltam megoldani de nem igazán működött, teljesen széthúzta a szöveget meg hasonlók. Előre is bocsánat érte. Szép estét :)




A párizsi koncert előtt szerencsére nem volt semmilyen féle sajtó tájékoztató se semmi így este, a koncert előtt bekopogtam Bill lakosztályába a kis sminkes táskámmal
  • sziaa, siessünk mert lassan indulnunk kell a csarnokba, délelőtt volt már hangpróba meg minden és hallod, ez valami órásii – hevesen gesztikulálva kísért be – miért van rajtad napszemüveg? - értetlenül húzta fel a szemöldökét és furcsán szuggerálta a Miu Miu darabot

  • mert iszonyatosan fáj a szemem és nem jó ez a sok fény – zárójelben hozzáfűzhettem volna,hogy előző estét végig bőgtem a tesója miatt és elakarok innen menni és meghúzni magam a hamburgi lakásomban lévő, biztonságot nyújtó ágyamba. Távol Párizstól, a turnétól de leginkább távol Tomtól...
Bill nem feszegette tovább, csendben leült és hagyta,hogy kisminkeljem. Megcsináltam a haját majd bemászott Gustav és Georg is. Csak csináltam a munkám és fel se tűnt,mikor Georg egy puszi után felpattant a székből és a helyére Tom ült be.
 
Próbáltam gyorsan megcsinálni az arcát és utána húzzon a francba de Tom végig kereste a szemkontaktust. A szobából mindenki eltűnt, ő pedig előre dőlt és lekapta rólam a napszemüveget. Arcizma megfeszült, még markánsabb lett. Egy darabig még komoran nézett rám majd felsóhajtott
  • Lara...
  • csak maradj nyugodtan még 2 percig és mehetsz is – elvettem az asztalról egy transparent púdert de Tom mögém állt, csuklómra rakta kezét és testével hozzám simult
  • sajnálom..elborult az agyam – suttogta a fülembe
  • nem érdekel Tom...
  • nem teszlek tönkre – utalt a tegnap esti kiborulásomra – sose ártanék neked – másik keze a csípőmre csúszott, finoman végig simított rajta én pedig lehunyt szemmel élveztem a közelségét.
  • Kérlek Tom – megremegett a hangom – hagyd ezt abba, jó? - megfordultam és könyörögve néztem a szemeibe – könyörgöm neked, rendben? De ne csináld ezt – megráztam a fejem – ne csináld ezt kérlek. Így ne,hogy egyik nap a barátnőddel mész vacsorázni és a tenyereden hordozod, aztán meg számon kérsz mikor más férfiakkal ismerkedem és próbálok a hülyeségeiden túllépni. Ne szórakozz tovább...
  • nem mondhatsz fel – húzott magához ismét közel
  • nem fogok veled dolgozni. És nem miattad vagyok még itt, hanem a csajok miatt és a többiek miatt. Őket nem akarom cserben hagyni a turné közepén, nem pedig téged...
  • ne csináld Lara..
  • te ne csináld ! Döntsd el mit akarsz végre
  • nem küldhetem el Riát csak úgy, Franciaországból. Egy turné közepén, meg se beszélhetnénk rendesen és ha visszamegy Hamburgba és csinál valamit vagy rászállnak a riporterek? - hangja tele volt feszültséggel és kétségbeeséssel
  • ezek csak kifogások Tom, akkor mégis mi az úristent akarsz?? hm? Mit szeretnél tenni?
  • Legyél a szeretőm...a turné végéig csak..
Mintha pofon vágtak volna. Mivan?
  • tessék? - hangom ijesztően nyugodt volt
  • utána szakítok vele és minden tisztázódik, megígérem
  • neked elment az eszed.. - hitetlenül megráztam a fejem
  • Lara...
  • undorító vagy, érted? Mégis minek nézel te engem hm? Egy rossz ribancnak vagy esetleg a rajongódnak?
  • Nem de te is akarsz, én is akarlak csak most a helyzet nem engedi
  • neeem, te nem engeded. Te magyarázol bele a dolgokba mindent. Közben csak biztosra akarsz menni aztán a turné végére eldöntöd,hogy velem vagy esetleg Riával jobb a szex. Te beteg vagy, ez undorító
  • sokkal többről van szó, ne játszd meg magad. De egyelőre nem csinálhatok magánéleti címlapsztorit mikor a turné a legfontosabb most. Te érdekelsz, fogd már fel – kezdett elfogyni a türelme, karjai erősebben fogtak és feszülten nézett rám

  • leszarom, téged is leszarlak. Elegem van belőled Tom, újra és újra megbántasz
  • ahhoz képest még mindig a karjaim között vagy... - és igen, úgy veszekedtem végig vele,hogy ő a csípőmnél fogva húzott magához én pedig egy kicsit se löktem el magamtól. Ijesztő volt a tény,hogy ennyire közel akarok lenni hozzá még akkor is mikor éppen a földbe tiporja az önbizalmam.
    Mindent otthagyva menekültem ki a szobából, fellökve Saraht a folyosón, egyenesen be az én szobámba. Írtam Davidnak egy smst,hogy nagyon rosszul vagyok ezért a koncertre nem megyek, de a srácokat szépre mázoltam szóval nem kell aggódnia. Egy forró fürdő után bebújtam az ágyamba és felhívtam Tylert
  • Tyl....
  • mondjad húgi
  • haza akarok menni..
  • mesélj, mit csinált már megint ez a Kaulitz...

1 órán át kaptam egy kis lelki doppingot a bátyámtól. Annyira szerettem volna most a lakásán lenni, rendelt kínait enni és a kanapéján veszekedni,hogy focit nézzünk vagy egy szerelmes filmet. Az alvás egyáltalán nem ment, forgolódtam és az agyam iszonyatosan kattogott. Hajnali 2-kor egy hangos dörömbölésre keltem fel. Még hozzá az én ajtómat verte éppen valaki...

  • mi a szart csinálsz itt Tom?
  • Rosszul vagy? - aggódva nézett rám
  • mivan? - végig néztem ahogy óvatosan félre tol és betessékeli saját magát
  • David mondta ,hogy szarul vagy és nem jössz... mi bajod ? - simított végig az arcomon
  • azon kívül,hogy nem hagysz aludni??
  • komolyan Lara !!
  • hagyjál már Tom, nem leszek a szeretőd innentől kezdve nincs miért aggódnod – fontam össze karjaimat magam előtt
  • nem azért mondtam,hogy a játékszerem legyél mikor úgy tartja kedvem... csak nem látok egyelőre más kiutat, értsd meg – ült le az ágyamra
  • engem nem érdekel már ez az egész, szeretném ,ha békén hagynál – elcsendesültem és nem is akartam már rá nézni
  • sajnálom, ha megbántottalak Lara...pihenj, rendben? - sétált elém
  • te zavartad meg, én pihentem volna..
  • jó éjszakát – figyelmen kívül hagyva a megjegyzésem, egy apró puszit nyomott a szám sarkára, hosszan a szemembe nézett majd kisétált. Néztem még egy darabig az ajtót, amin kiment majd bebújtam a takaróm alá, bevackoltam magam és próbáltam kizárni,hogy egyből hozzám jött a koncert után mert félt,hogy beteg vagyok... féltett engem


No comments:

Post a Comment