April 10, 2014

Art Love # 1

Sziasztok!

Bocsánat a kimaradásért, DGIG csúszik így helytálló ,hogy 2 évad között pici szünet van :) De hoztam az Art Love első részét ! Bocsánat, de a blogspot megint pöttyöket rak be a bekezdésekhez....


  • héé Lara, jobban vagy már ? - Markus az iskola büfé előtt csapott finoman a hátamra és érdeklődve nézett rám
  • aham, fogjuk rá – megrántottam a vállam és visszaültem az egyik boxba ami a társalgó szintjén volt kialakítva
  • képzeljétek, grafikán van egy pasi és Naomi azt mondta,hogy Lisara hajt de tuti,hogy nem mert Lisa a hétvégi art kiállításon egy tök másik pasival volt... - Lily és még néhány barátom már a boxunkban üldögélt mire én lemásztam a harmadik emeletről és ismét a híres grafikus pasi volt a téma
  • Lily, attól,hogy másik pasival volt még hajthat rá a te szerelmed – Sebastian lemondóan nézett a lányra aki tovább ecsetelte,hogy ez akkor is fizikai és kémiai lehetetlenség
  • dugj vele és csá – zárta le a témát Markus és azonnal rendezte szétszórt tartását mikor oldalra kapta a fejét – jó napot tanár úr – biccentett felé és mi is arra fordultunk


  • sziasztok, Lara feljönnél a szertáramba, a beadandóddal volt egy kis gond – nézett rám erélyesen én pedig értetlenül követtem őt a második emeletre. Szépen, lassan lépkedtem utána és próbáltam összeszedni minden erőmet,hogy ne essek össze miközben felfelé lépkedtem. Amint beértünk a szertárba, kulcsra zárta és finoman magához húzott
  • úgy aggódtam, a tankörvezetőd elejtett egy mondatot,hogy szarul voltál és pont meghallottam meg láttam is reggel,hogy valami gond van. Nem kéne orvoshoz menned ? - Tom aggódva nézett rám miközben a hátamat simogatta
  • nem vészes, a gyomrom rossz csak ,túlélem – nyugtatóan rámosolyogtam és megcsókoltam,

Tom a grafika tanárom egy művészeti iskolába. Fél éve jött a suliba és szinte minden csaj döglött érte. Az elején nagyon mérges voltam,hogy másodéves divattervezőként miért kéne grafikát tanulnom de mikor megláttam őt tudtam,hogy itt óriási változások lesznek. Az elején csak órákon volt hozzám pár biztató szava és nagyon segítőkész volt velem majd 1 hónap után jelentkeztem grafika fakultációra ami általában a 8. órára esett így számtalanszor csak ketten voltunk ott egy órán keresztül. Akkor kezdődött minden, persze Tom megfontoltabb ember volt annál,hogy meggondolatlanul vágjon bele egy titkos kapcsolatba de én sokkal jobban akartam őt annál,hogy olyasmikkel foglalkozzak,hogy ő tulajdonképpen a tanárom. És mint kiderült, én is jobban érdeklem őt ennél. 3 hónapja vagyunk együtt és még sose éreztem magam ennyire boldognak.


  • ma nálam alszol? - csókolt meg hevesen
  • kilógok a koliból – viszonoztam csókját ugyanolyan hevességgel
  • nem lesz gáz? - húzott vissza magához
  • 10 után úgyis üres a porta
  • reggel viszont valahol kikell hogy rakjalak, mégse hozhatlak el a suliig... - bánatosan nézett rám
  • Tom – pusziltam meg az arcát – nem érdekel,hogy reggel,hogy jutok be a suliba meg ilyesmi, ha cserébe veled alszom ma este
  • imádlak

Este 7 körül vidáman pakolgattam be az egyik nagyobb táskámba a másnapi ruháimat, sminket,pizsamát, mappákat, vázlatfüzeteket és egy félkész ruhát amit kivitelezés órára kell bevinnem.
  • Lara, kifognak csapni , ha ez kiderül, ugye tudod ? - Norah, a szobatársam aggódva nézte ahogy kapkodva szedtem össze a cuccaimat
  • nyugi már, eddig is óvatosak voltunk és különben is, már csak 1 évem van hátra azt meg tök simán kibírjuk és neki se lesz ebből gondja – intettem le
  • jó fej meg minden de most magadra kell gondolnod, nagy kínlódások árán jött össze végre ez a suli neked és nem játszhatsz így vele, mindkettőtöket kivágnak majd – jött utánam a fürdőbe
  • Norah, szeretem őt. Már az első perctől ahogy megláttam éreztem,hogy ő más. Nem olyan,mint a többi és mint az előző szánalmas próbálkozásaim a pasikkal. És nyugi, ő is iszonyatosan figyel,hogy ebből ne legyen gáz.
  • Ha kivágnak akkor tuti,hogy valami gyökér szobatársat kapok...
  • jófej vagy,hogy ez izgat a legjobban – vigyorogva vágtam hozzá az egyik felsőmet

Felpattantam az érkező metróra és elfoglaltam az egyik szabad helyet. 


Két táskát cipeltem, az órási sálamtól alig láttam ki és egy béna papírpoharas kávét iszogattam miközben a szerelmes számos lejátszási listám bömbölt a fülembe. Szinte már fájdalmasan boldognak és felhőtlennek láttam mindent a világban mióta Tommal együtt vagyunk. Az emberek komoran, fáradtan ültek-álltak körülöttem, kint baromi hideg volt és a szél is fújt én mégis úgy haladtam a lakása felé,mint a világ legboldogabb embere, mert az is voltam, miatta. Norahnak többször is elmagyaráztam,hogy az álmaim elég bizarr módon fonódtak össze, semmi mást nem akartam az életben csak divattervező lenni-annak tanulni és egy pasit akit jobban imádok bárminél, és ő is így szeret engem. Nem hinném,hogy véletlenül alakult így, ennek így kellett történnie, Tomnak bekellett lépnie az életembe és én nem hagyhatom őt elveszni.
Kidobtam az üres poharamat és felcsöngettem a lakására.
  • szia, megjöttem – szóltam bele mikor a kis fény zöldre váltott
  • gyere édes

No comments:

Post a Comment