April 22, 2014

Art Love #2

Sziasztok! Ne haragudjatok a nem túl sűrű bejegyzések miatt. Holnap duplát kaptok :))




  • édes..... - erős karok fonódtak a csípőmre, kidolgozott felsőtest simult a hátamhoz és a jól megszokott, kellemes, borostás, apró reggeli csókok érkeztek a nyakamra, meztelen vállamra majd egy nagyon finom az ajkaimra
  • mmh még ne... - morcosan fordultam meg Tom felé, végig simítottam izmos felkarján, bevackoltam magam a karjai közé,jobban magunkra húztam a takarót és egy nagy levegővétel után készen álltam ,hogy tovább aludjunk még pár órát


  • Lara, kelj fel – csókolt meg – készülődnünk kell különben elfogunk késni
  • nem lehetne,hogy ma felhívod az igazgatót,hogy szörnyen érzed magad és itt maradunk? - csukott szemekkel viszonoztam csókját
  • nem és ne kezd megint – hangján éreztem,hogy megkeményedett így bátorkodtam ránézni és igazam is volt. Tomot rendszerint feltudtam azzal húzni,ha a suli rovására megy a kettőnk kapcsolata. És ő sokkal szigorúbban vette ezt,mint kellett volna.
  • Csak maaa – bújtam még közelebb hozzá – úgy szeretném, alig van időnk egymásra
  • hagyd abba, 3. órában együtt leszünk – kikelt az ágyból majd elmászott a fürdőszobáig én pedig csalódottan zuhantam vissza a puha párnák közé


Unottan rugdaltam a köveket, azt hittem,hogy legalább ma megtudom dumálni Tomot,hogy nála maradhassunk
  • na milyen volt a tegnap esti légy ott? - Norah a semmiből pattant elő és egy hatalmas kávés poharat nyomott a kezembe
  • hát te? - értetlenül néztem rá
  • ha Tomnál alszol mindig itt rak ki, ilyenkor és nálad mindig egy táskával kevesebb van,mint amennyivel elindulsz hozzá
  • félelmetes vagy Norah...
  • ma se ment bele mi? - húzta feljebb a kabátja cipzárát
  • nem..megszokhattam már volna
  • azért olyan régóta nem tart – vigyorgott rám – de ne cigizz, vele lesz a 3. órád és érezni fogja. Aztán megint kifog akadni
  • kicsit irónikus nem gondolod ? - utaltam arra,hogy Tom minden szünetben kint cigizik
  • tök mindegy – rántotta meg a vállát majd megvárta amíg elszívom aztán bementünk a suliba
  • milyen órád lesz ? - ültem le az előtérbe az egyik padra


  • technológia de photoshopolni fogok. Megjött a pasid – súgta a fülembe mikor Tom belökte a bejárat egyik ajtaját és néhány kollégája felé intett akikkel együtt a büfénél álltak meg,hogy egy józanító kávét igyanak
  • tanár úr ! -ütötte meg a fülünket
  • na, kezdődik... - sétáltam a szekrényem felé
  • Lara, Tom még csak 27 éves. Érthető,hogy oda vannak érte a csajok a suliba
  • mindennap ott ugrálnak körülötte és Linda... még a közös óránkon is ott van és akkor is, tanár úr ezt meg azt nem értem, segíteni? - vágtam be pár könyvet
  • a tanár úr pont meglátta a kis hisztidet – Tom felhúzott szemöldökkel nézett rám, majd Linda felé fordult aki hevesen magyarázott neki


  • tehát, mindenféleképpen van egy horizontunk amiben találkoznak a pontjaink, ha meghosszabítjuk őket. Ebben az esetben valahogy a lapotok közepén fognak találkozni . Ha valami nem megy, szóljatok – a 3. órám volt és Tommal voltunk. Kb 25-30 fő szokott ilyenkor grafikára összegyűlni így elég sokan voltunk. Semmi kedvem nem volt firkálgatni így az utolsó padba ültem és láttam Tom döbbent arcát mikor nem ültem a szokásos 2. sorban lévő helyemen. Mikor megtalált érdeklődve figyelt, gyorsan elmagyarázta a feladatot és egy apró telefonos szórakozás utána elkezdett körbe körbe sétálgatni
  • talán nem tetszik a feladat Lara? - állt meg felettem
  • dehogynem, kitűnő választás, tanár úr – próbáltam enyhén irónikusan kiejteni a tanári megnevezést
  • akkor van valami oka,hogy még nem láttál neki?
  • Elnézést, nem tudtam valami sokat aludni az éjszaka és kicsit még fáradt vagyok ehhez – tudtam,hogy ezért később még nagyon kikapok tőle
  • lássál hozzá – megfeszült arccal sétált vissza a helyére


Tommal ezután nem is találkoztam és az smsemre se válaszolt. Végig szenvedtem a hátralévő óráimat majd utána lemásztam az információs pultig ahol a tanár úr felől érdeklődtem. A szemüveges, molett hölgy csak letörten annyit mondott, hogy már elment a 4. óra után. Furcsa volt,hogy nem szólt nekem. Tegnap este megbeszéltük,hogy átmegyek hozzá az óráim után csak nem alszom ott. Most pedig nem lehet elérni és már a suliból is lelépett. Ráadásul nála maradt néhány cuccom amire szükségem lett volna,hogy befejezzem a másnapi beadandómat. Egyszerűen fantasztikusan szar volt ez a nap.
Unottan másztam vissza a koleszig ahol lemondtam az aznapi vacsimat. Norahval mi az A szárnyba kaptunk szobát ami annyit jelent,hogy külön szobánk van, egy kis fürdőnk valamint egy nagyobb tér ahol minikonyha , egy 2 fős kis asztal és egy pici kanapé van. Tehát mi baromi jól jártunk a többi szárnyba lakókkal szembe , akik emeletes ágyakon zsúfolódnak.
  • most komolyan egész nap ilyen leszel ? - nézett rám miközben a laptopját bújta és ő is beadandót írt éppen
  • ja


  • szerintem ezt kurvára ne csináld. Ő felnőtt férfi Lara, nem tudja a gyerekes hisztijeidet hova rakni és egy idő után elege lesz belőle, arról nem is beszélve,hogy engem is az őrületbe kergetsz vele...
  • de a cuccaim...
  • hagyjuk már, azok érdekelnek téged most a legkevésbé
  • lehet túllőttem az órán..
  • túllőttél?? jó ,hogy nem azt mondtad neki,hogy basszus úgy kifárasztottál este,hogy életem sincs akkor meg ne baszogass,hogy rajzolgassak. Te tök hülye vagy
  • jóóóó, fogd be – dőltem le a kanapéra
  • te vársz valakit? - nézett rám mikor erélyesen kopogott valaki az ajtónkon
  • nem, de lehet megjött az új szabóbabám. A portás azt mondta felhozza,ha megérkezik – másztam el az ajtónkig de mikor kinyitottam, nem a bedobozolt babám várt ott.

No comments:

Post a Comment