September 8, 2014

Fake faces in Hamburg / 1 Episode

Sziasztok!
Meghoztam a FFIH első részét. Kicsit más kaliberű sztori lesz és átalakítottam a főszereplők karakterét de remélem ezt is szeretni fogjátok :) A suli miatt nem tudom hogy lesznek a részek de igyekszem. Chatben várom a véleményeteket illetve kritikákat. Szép napot nektek, puszi !



1 órája szálltam le LA-ben de eszembe se volt hazamenni és ledobni a csomagomat. A kért autó, 2 biztonsági őrrel már készenlétben várt rám és pár fotós lerázása után elindultunk a LAX-ból.  

Erik, aki 1,5 éve a testőreim főnöke és egyben az egyetlen ember aki mindenhova elkísér, magától nyomta be a klímát és nyújtott át egy ásványvizes palackot illetve egy go to coffee-t. Hálásan rámosolyogtam és átnéztem az e-mailjeimet , ránéztem az üzeneteimre és dobtam Chrisnek, a menedzseremnek egy smst,hogy megérkeztem Los Angelesbe és minden oké. Nagyon büszke voltam magamra mert Heidi Klum óta én vagyok az első német modell akit leszerződtetett a Victoria’s Secret és gőzerővel készülök a decemberi bemutatóra, addig pedig pár reklámanyagot fotózgatunk Venice Beachen meg a stúdióban.  Amerikába már fél éve, a Zac Posen divatbemutató óta rendszeresen járok vissza újabb castingokra és fotózásokra, aminek több okból is örülök
Fintorogva néztem ki az ablakon és egy lemondó sóhajjal sandítottam rá a mellettem lévő szövetkabátra amire nagy szükségem volt a frankfurti repülőtéren. A német vérmérsékletem nem akarta elfogadni Kalifornia meleg éghajlatát és ami azt illeti, én is utáltam, ha nem tudtam rétegesen öltözködni, sokkal egyszerűbb ruhákat választanom mint leszűkíteni, 2-3 ruhadarabra. De még ez se vette el a kedvem.
-    Erik, nyugodtan leléphettek és otthon lécci dobjátok be a bőröndjeimet az előszobába.Tudod a kapukódot és dobok egy üzit a házvezetőnőnek ,hogy mentek – néztem rá mielőtt kiszálltam volna az autóból
-    rendben, elérsz,ha mégis jönni kell érted – mereven bólintott és már nyomkodta is a telefonját
Boldogan becsuktam az ajtót majd a kapuhoz érve beütöttem a kódot,belöktem a nagy kovácsoltvas kerítést  majd előbányásztam a kulcsomat és beléptem az óriási lakásba. A keverőpult mögött ült és ütemeset dobolt az asztalon, egyáltalán nem hallotta ,hogy megérkeztem.
-    én vagyok a német csaj akit házhoz rendeltek, jó helyen járok ? – öleltem át hátulról széles vállait és egy óriási puszit nyomtam a nyakára. Borostája alatt édesen elmosolyodott és óvatosan megfordult a székkel együtt majd egyből ölébe húzott és szenvedélyesen megcsókolt
-    elég határozott az Isten hozott LA-ben csókod – suttogtam ajkaiba ő pedig csak egy másodpercnyi időre szakadt csak el tőlem amíg leállította a zenét.
-    melyik csókom nem az ? – villantotta rám oldalas mosolyát majd nevetve húzott magához egy újabb csókra meg még egyre én pedig boldogan simultam mellkasához
-    egyedül vagy? – csókoltam végig nyakát mire felsóhajtott
-    aha, Bill lusta volt bejönni – még közelebb húzott az ölébe és hatalmas tenyerei birtoklóan helyezkedtek el a fenekemen
-    reméltem,hogy ezt mondod
Tom nem tétlenkedett egy mozdulattal felültetett a keverőpultra és kicsit se finomkodva letolta rólam a nadrágom, felsőmet is csak lejjebb húzta én pedig türelmetlenül gomboltam ki nadrágját
-    alig vártam már,hogy ide érjél – lihegte a fülembe miközben ujjai megtalálták a legérzékenyebb pontomat én pedig jól esően felsóhajtottam miközben én is becsúsztattam a kezem a boxerébe. Arcát a nyakamba temette és büszkén vette tudomásul,hogy már most piszkosul fel vagyok izgulva. Egy mozdulattal kapta le rólam a melltartómat és ajkaival már kényeztette is a fedetlenül maradt bőrfelületet. Hátra hajtottam a fejem és belenyögtem az apró csókba amit akkor adott mikor egy újabb ujja szállt be a kis játékunkba.
-    ugye szeded még a bogyót? – csókolta meg a nyakam én pedig ködös tekintettel bólintottam
-    szuper, utálom azt a hülye gumit… - lelökte magáról a nadrágját és egy hosszabb csók után lassan belém csúszott. Mindketten felnyögtünk majd lassan mozogni kezdett utána pedig szenvedélyesen,gyorsabban,intenzívebben mozgott bennem. Annyira eluralkodott a testemen a vágy,hogy teljesen rádőltem a különböző  gombokból és mindenféle furcsaságokból álló pultra. A hátamba nyomódtak de ez egy kicsit sem érdekelt. Még többet és többet akartam Tomból. Az első orgazmust követően cinkos mosollyal egybe kötve az ölébe kapott és a kanapéra vitt ahol újra egymásnak estünk. Fáradhatatlanul szerettem őt.
-    úristen….. – Tom pulcsija volt rajtam takaróként és a bugyim amit csak nagy nehezen tudtam magamra visszakapni. Tom nem szerette ha bármilyen ruhanemű is van rajtam szex után
-    hát ebben egyetértünk – nevetett fel és magához húzott
-    a cuccomat már lepakolták elvileg – simogattam a mellkasát fáradtan
-    holnap mész erre a hülyeségre ? – elhúzta a száját
-    Tom, ez nem hülyeség. Ez hatalmas előre lépés nekem
-    akkor is, majdnem meztelenül mutogatod magad…
-    a fehérnemű az majdnem bikini – pislogtam rá ártatlanul – csak nem féltékeny vagy ? – könyököltem fel és mosolyogva néztem le rá
-    én? ne viccelj? nálam jobb pasit akkor se találnál, ha az egész bolygót felforgatnád – nevetett fel – meg aztán a 20 perccel ezelőtti nyögéseidből ítélve nem hinném,hogy bárki máshoz akarnál te menni – csókolt meg
-    szex nélkül is tudom,hogy nagyon kellesz nekem. és senki más – csókoltam meg mire rám mosolygott

-    na erről beszéltem..
-    fogd már be és gyere vissza – húztam magamra és a pulcsi egyből a kanapé végébe került.
Tom egyáltalán nem volt az a típus aki kifejezte az érzéseit. A szeretlek, hiányzol és becézgetések nem az ő stílusa volt. Néha ha már nagyon nagyon hisztizem és rágom a fülét,hogy mondja már ki, akkor nagy nehezen kinyögi általában egy sóhaj vagy egy szemforgatás kíséretében. De tudom,hogy ezekre nincs is szükség mert épp eléggé érezteti velem,hogy mennyire is imád engem. És bár én se árasztom el béna jelzőkkel ,hogy kicsikém meg cukormanóm és nem írom minden üzenetem végére,hogy szeretlek vagy rajzolgatok T betűket egy papír fecnire, tudja nagyon jól,hogy piszkosul szerelmes vagyok belé. És bár nem mondja ki,szörnyen zavarja,hogy néha fehérneműben kell modellt állnom. Persze büszke rám de jobban szereti, ha így csak ő lát engem mert a birtoklási mániája nem ismer határokat. De ettől függetlenül a mi kapcsolatunk tele van nehézségekkel, bonyodalmakkal és rengeteg PR reklámmal ami alól nincs menekvés. Persze nehéz mikor külön kell válnunk napokra vagy hetekre de Los Angeles mindig tartogat nekünk meglepetéseket és amint leszálltam a gépről tudtam,ez most se lesz másként.


No comments:

Post a Comment