September 1, 2014

DGIG Epilógus

Sziasztok ! Meghoztam a bónusz részt remélem tetszik :) És nem mellesleg Boldog Születésnapot a kedvenc ikerpárosomnak !




 Reggel mikor felkeltem alig éreztem a karomat és az oldalam is zsibbadt.  Álmosan,nyűgösen vettem tudomásul,hogy egyedül fekszem az ágyban ami most nagyon nem tetszett. Magamra kaptam a köntösöm,kibújtam az ágyból és lesétáltam a konyhában ahonnan nevetgélést hallottam

-    naaa, még ezt az egyet – könyörgött Tom de válaszul csak nevetést kapott és hangos ellenkezést
-    jó reggelt – mosolyogva öleltem át Tomot aki az etetőszék előtt ült és mindenáron megakarta etetni Benit
-    szia – fordult hátra és megcsókolt – megakartalak lepni,hogy megetetem de nem hajlandó többet enni
-    nem vagy éhes manó? – vettem ki a székből mert hevesen mutogatott pici kezeivel – de korán keltetek – amint magamhoz öleltem agyon puszilgattam ami most nem volt a kisfiam ínyére így baba nyelven össze vissza gagyogott amit imádtam
-    imádom mikor így szeretgeted – puszilta meg a homlokomat Tom és lemondóan kidobta a megmaradt babakaját
-    mindig szeretgetem mert olyan tündéri
-    rám hasonlít – villantotta rám mosolyát és nagyon is igazat kellett neki adnom. Beni ugyanúgy nézett ki,mint Tom kisbabaként.

1 éve éltünk már Hamburgban és iszonyatosan boldog voltam. A szülés után 2 hónapot töltöttünk csak LA-ben mikor Tom bejelentette,hogy megyünk haza. Persze mindenki hazaköltözött és a srácok párszor visszamennek 1-2 hétre és néha mi is csatlakozunk hozzájuk. Tomtól nem vártam el,hogy miattunk feláldozzon bármit is ezért ugyanúgy dolgoznak az új albumukon, bár nem viszik túlzásba és legalább 1-1,5 év mire ki is adják. Így viszonylag most nyugis életünk van. Beni pedig a legcsodálatosabb dolog az életünkben. Tom félelmei pedig nem igazolódtak be és csodálatos apuka. Iszonyatosan szereti őt és a stúdióba is magával viszi most már,hogy nem csak alszik és eszik.


Simone a mai napig képes pityeregni mikor az egyelőre egyetlen unokája rámosolyog vagy csak tündérien mesél neki össze vissza. A csajok pedig sűrűn járnak át hozzánk tekintve,hogy Bill és Norah közvetlenül mellettünk lakik és az óriási kert pedig közös így Tomék bármikor átmehetnek egymáshoz. Egyszóval a sok rossz és csalódás után tökéletes az életem. Boldog vagyok és az én pasijaimmal élek, akiket mindennél jobban szeretek.

-    hahóóó – lépett be a konyhába Norah és Simone – bocsánat, Tom írta,hogy már talpon vannak
-    gyertek csak – öleltem át őket Beni pedig addig ficánkolt amíg le nem raktam  de Sim egyből felkapta és össze vissza puszilgatta a pufi arcát
-    de hiányzott az én tündéri kis unokám
-    anya, ne szedd szét, most fontos dolga van – mutatott le a földön fekvő kisautóra és macira
-    de olyan édes reggel
-    reméltem,hogy nem a jó reggelt szexnél nyitunk rátok – suttogta Norah a fülembe mire elvigyorodtam közben pedig rápillantottam Tomra aki jó kedvűen beszélgetett a többiekkel


-    az inkább jó hajnalt,aludjunk még picit tovább szex volt
-    anyuka vagy, nem illik már szexelned – lökte meg a vállam
-    nem akarom,hogy Beninek ne legyen tesója
-    most megint terhes akarsz lenni????
-    ki akar terhes lenni? – lépett mögém Tom és átnyújtott egy bögre kávét Norahnak
-    Lara !
-    dehogy,majd egyszer valamikor,hogy Beni ne legyen egyedül de ezt most csak azért mondtam,mert Norah leszedte a fejem,hogy anyukaként nem illik szexelni –sóhajtottam fel
-    pedig nagyon szexi anyuka vagy – csókolt a nyakamba és kezével a hasamat simogatta
-    undorítóak vagytok, kint játszik a gyereketek a te anyukáddal Tom – egyszerre nevettünk fel és ezzel egyidőben Bill is beesett a konyhába
-    azt mondták,hogy itt ingyen reggeli van – nevetett fel rekedtes, reggeli hangján és kényelmesen helyet foglalt Norah mellett
-    átbasztak Bill , Lara csak nekem csinál kaját –támaszkodott a konyhalapnak Tom

-    jaj ne – emelte fel a kezét Norah – nehogy megint a kaján kezdjetek el vitatkozni
-    és hol az unokaöcsém??
-    itt vagyunk , nézd csak Benike itt van Bill – Simone meglepődött hangon beszélt hozzá és ettől Beni óriási szemekkel meredt Billre majd azonnal ficánkolni kezdett és már ment is Billhez aki állandóan mesél neki, énekel és úgy magyarázza a stúdióban neki a dolgokat,mintha minimum egy producer lenne. Ő pedig imádja,hogy Bill ennyit foglalkozik vele. Én pedig az ilyen napokat imádtam,mikor egy óriási családként itt volt mindenki .
-    sziasztook, boccs de csak köszönni ugrottam be – lépett be Tyler edzőcuccban
-    csá, nem maradsz kajálni? – fogtak kezet Tommal. Miután Beni megszületett közöttük is minden rendeződött sőt Tomot sikerült rávennem,hogy végig nézzen egy focimeccset.
-    nem sajnos korán van edzésem – húzta el a száját – szia kisember – puszilta meg Benit
-    de ettél már igaz ? – néztem rá aggódva
-    ne anyáskodj ennyire –vigyorodott el
-    anya vagyok, ez a dolgom – öleltem őt át
-    és milyen jól áll neked – kotyogott bele Sim

Kaptam egy fantasztikus családot, a világ legszebb kisfia az enyém, a miénk és mindennap boldoggá tesz minket egyetlen egy mosolyával. Én pedig még mindig iszonyatosan szerelmes vagyok az apukájába.
-    kifárasztották a többiek – pár óra múlva Beni már nyugodtan szuszogott a nappaliban miután Billék leléptek
-    igen – nyújtózkodtam a hatalmas kanapén mert picit engem is betompított a mese amit Benivel néztem
-    gyere ide – ült le Tom és az ölébe húzott – olyan béna ez a mese de imádom,hogy nevetgél rajta – nézett a tvben táncoló kacsákra
-    köszönöm Tom – néztem fel rá miközben cicásan bújtam még közelebb izmos mellkasához
-    mit?
-    hogy adtál nekem egy igazi családot – fontam össze ujjainkat mire ő szorosan húzott magához
-    hát inkább neked köszönhető,hogy Beni most itt van – puszilta meg a hajam – bár tény,hogy azért én is kitettem magamért…
-    te hülye – finoman megcsaptam a mellkasát mire halkan felnevetett – a többiekre is értem. A te anyukád ugyanúgy foglalkozik velem,mintha a sajátom lenne, Billék,a csajok…te. És olyan boldog vagyok,hogy a kisbabánknak ekkora családja van és mindenki így imádja
-    igazi kis Kaulitz, jó hogy imádják – nézett Benire aki továbbra is szundikált
-    az én Kaulitzaim – csókoltam meg
-    te meg az enyém leszel – suttogta ajkaimba mire ledermedtem
-    tessék..?
-    már ha igent mondasz erre a gyűrűre – mondta miközben szépen lassan kicsúszott alólam és elém térdelt
-    ez most komoly..? – üveges szemekkel néztem le rá, a szívem pedig majdnem kiesett
-    tudom,hogy ezt a dolgot a pasik többsége túlgondolja. Vacsi,rózsaszirmok, béna  zene a háttérben meg naplemente blablaa. Egyrészt nem tudnám komolyan venni a helyzetet és tuti agyvérzést kapnék egy öltönybe feszengve. Másrészt viszont…én veled akarok lenni Lara. Az,hogy eljegyezlek most és majd hozzám jössz az egy életre szól és jelenleg én vagyok a világ legboldogabb embere itt és most . Hogy gyönyörű vagy smink nélkül, egyszerű kis melegítőben,álmos szemekkel. Imádom mikor így mászkálsz fel alá és azt is,hogy mellettünk alszik Beni aki a legfantasztikusabb dolog az életembe, akiért te harcoltál az elején és iszonyatosan hálás vagyok érte mert szebb dolgot nem is adhatnál nekem. És nagyon örülnék neki,ha hozzám jönnél mert egész életembe elnézném,hogy reggel álmosan bújsz hozzám, hogy Benit minden ebéd után át kell öltöztetni mert széttúrja a kaját és a kacsás mesét is vele akarom nézni mert egyszerűen imádlak titeket . Szóval akkor csatlakozol hozzánk és leszel te is Kaulitz  ? – emelte rám gyönyörű barna szemeit én pedig nevetve sírtam el magam
-    igen igen igen igeeeen – csókoltam meg majd újra és újra – istenem,ez gyönyörű Tom – néztem a csillogó gyűrűre az ujjamon
-    nagyon szeretlek – döntötte a homlokát az enyémnek
-    én is téged – húztam magamhoz – iszonyatosan szeretlek titeket





No comments:

Post a Comment