October 16, 2013

1. Rész

Várom a véleményeiteket :)

Gyönyörű tavaszi idő volt, ami nem csoda március közepén. Lara idegesen rángatta fel magára platformos magassarkúját , megigazította a vékony, púder színű vászonkabátot magán majd az akutális,kedvenc táskájába belepakolta a maradék cuccot amit a nappaliban hagyott. Haj és smink igazítás, nagy levegő, oké...akkor induljunk.


Hamburg virágzott. A kikötő már nem volt olyan zord és rideg. Szerelmes párok lepték el a rakpartot, az üzeletek kirakataiban színes,nyár váró termékek néztek vissza a vásárlókra. Larát boldoggá tette ez az idő. Végre belendül ismét az élet, a nyári bulik,fesztiválok. Ahogy erre gondolt el is múlt a gyomorgörcse és már nem félt az alig 30 percen belül bekövetkezendő találkozótól
- gyorsan mondjad Tyler,vezetek - hangosítottam ki a telefonomat mikor megláttam,hogy a bátyám keres
- csáá Lair. csak gondoltam lóghatnánk ma de most jut eszembe,hogy ma van a nagy nap
- jókor Tyl, majd átugrok hozzád, ha végeztem. anyáék? - vettem be közbe egy hatalmas kanyart
- nem vágom, 3 napja voltam náluk utoljára. hozhatnál valami ehetőt,ha jössz. unom már a kínai házhoz szállítást
- 25 évesen ideje lenne felszedned egy normális lányt aki főz rád - széles vigyor terült szét az arcomon,ahogy elképzeltem Tylert egy szakácskönyvvel a kezében
- ne baszogass, majd gyere. csá hugi
Megcsavartam a fejem és kinyomtam. Észre se vettem,hogy bizony már a nyitott kapukon gurulok be és a lábaim csak úgy reszketnek. Mindig ez van, jó lenne már,ha hozzá szoknék. Kikapcsoltam a biztonságiövemet, magamhoz vettem a táskámat,telefonomat és a termoszban gőzölgő kávémat. Hát akkor hajrá. Lezártam a kocsit és elindultam a dupla ajtós épület felé. Szép számban sorakoztak az autók a parkoló részben. Audi,bmw,merci és a végén egy porsche is árválkodott. Nem szűkmarkú emberek az tuti. Mikor az ajtóhoz léptem valaki már feltépte előttem és hatalmas vigyorral az arcán invitált be



- ohh Lara, csak rád vártunk. illetve már mindenki rád vár! - a nálam pár centivel alacsonyabb férfi szinte kézen ragadott és elkezdett egy folyosón keresztül húzni aminek a vége egy hatalmas, szinte üvegfalakkal és nem is ablakokkal rendelkező nappali szerű térbe értünk ahol ültek kb 20-an. Mindenki beszélgetett mindenkivel ezzel kisebb hangzavart csaptak de mikor beléptünk, egyenként hallgattak el.
- srácok,lányok figyelem ! Mivel Nat már az 5. hónapba jár , közösen megegyeztünk,hogy jó pár évig búcsút intünk neki és mást veszünk fel helyette. Bennel és Dave-vel együtt sokáig kerestük a megfelelő személyt és tádáám, Ben megtalálta a tökéletes leányzót ! Bemutatom nektek Larát, Lara von Richthofen. Lara ők pedig itt Gustav, Georg,Tom, Ria, Bill,Norah, Dunja, Dave, Silke, Tobi, Erik... és csak mondta mondta és mondta a neveket amikre egyáltalán nem emlékszem már. Lányos zavaromba a fülem mögé tűrtem a hajam és egy sziasztok elmorgása után, kérdően néztem Benre aki az egyetlen ismerős arc volt a sok közül.


- srácok legyetek barátságosak és közvetlenek, ő még új. Én a fiúk menedzsere vagyok, David. Üdv a csapatban - veregette meg a vállam és fel is szívódott
Remek, ott álltam egyedül, 2 tucat ember előtt és 23 évesen azt se tudtam,hogy mit kéne most csinálnom. Egyetlen ember vette észre a kínlódásomat ő pedig nem más volt,mint az a lány aki Bill mellett foglalt helyett és akinek a kezét az énekes csak úgy szorította,mintha akárki elakarná tőle szakítani. Felpattant a fotelből és mosolyogva elém lépett
- szia Norah vagyok, Norah Smith - adott 2 puszit az arcomra
- Lara.. - viszonoztam gesztusát de már kézen ragadott és húzott is kifele egy tök másik irányba,mint ahol bejöttem
- gyere, igyunk valamit. biztos tökre izgulsz meg ilyenek. megértem, hirtelen 100 ember elé raknak aztán ott is hagynak velük, ilyen David stílusa - csóválta meg mosolyogva a fejét és már bent is voltunk egy szintén hatalmas, leginkább fekete színekből álló konyhában. Norah kivett 2 red bullt a hűtőből, felbontotta majd elém tolta az egyiket
- Natalie volt a srácok előző sminkese és fodrásza de a férjétől teherbe esett és most kicsit pihen. Mindenki bepánikolt és elkezdtek egy új szakmabelit keresni. Hallottam már rólad, egyszer együtt dolgoztál az egyik kedvenc fotósommal,Sammel. Amúgy én Bill barátnője vagyok - itt halvány elmosolyodott - több,mint egy éve. Művészeti egyetemre járok, utolsó éves vagyok a fotós szakon. A srácokat nagyjából ismered, az unott arcú félvér csaj ,Ria pedig Tom barátnője. Silke és Dunja stábtagok, jól kijössz majd velük is. A többiekkel nem nagyon fogsz találkozni.
Norah beszélt mindenről és a felét kb el is felejtettem. Az egyetlen szimpatikus ember volt a többiek közül. Kár,hogy nem vele együtt fogok dolgozni, sokkal egyszerűbb és könnyebb lenne
- amúgy ne tarts az ikrektől, az elején távolságtartóak és lehet kicsit bunkók lesznek de,ha hozzád szoknak meglátod,hogy nagyon jófejek. - bíztatóan rám mosolygott majd a fejével a nappali felé bökött ahova (nagy sajnálatomra) szép lassan visszamentünk.
- mesélj magadról egy kicsit Lara - csapkodta meg a mellette lévő helyet Georg, hogy foglaljak helyet
- hát, 23 éves vagyok, Hamburgba élek de hosszabb-rövidebb ideig éltem Los Angelesben és Párizsban is. 3 évig tanultam egy akadémián,utána vizsgáztam mesterfokon sminkelésből és fodrászatból. Gyakorlaton voltam az elle-nél, mercedes benz fashion weeken. Dolgoztam együtt Sebastian Böhmmel fél évig de leginkább alkalmi munkáim voltak fotózásokon- hadartam el,hogy minnél előbb túl legyek rajta
- hűűű akkor Ben tényleg jól választott- csatlakozott Gustav is a kis beszélgetésünkbe. Mosolyogva próbáltam leplezni az izgulásomat. Nem tetszett,hogy Tom kb unott fejjel hallgatta végig azt a 2 kemény percet amit végig beszéltem. A szűkszemű,lenéző,műmellű barátnője pedig szintén unottan csavargatta gyűrűit az ujjain.Ők valahogy nem igényelték egymás ölelését vagy közelségét. Úgy ültek egymás mellett,mint akiket oda raktak.
- 3 hét múlva kezdődik a turnénk -szólalt meg Bill, tökre a témától függetlenül - a promó képek már készen vannak de én szeretném meglepni a rajongóinkat valami új külsővel. Mivel ezen a turnén nem lesz külön fellépő ruhánk ezért a hajammal akarok valami újdonságot. Gondolj ki valamit mert az én ötleteimet a főnök- bökött a mellette ülő Norahra - az összeset leszólta. Erre a mondatra Tom csodák csodájára elnevette magát de amint találkozott a tekintetünk rendezte arcvonásait és újra unszimpatikussá vált.
- rendben majd azért ezt még átbeszéljük,hogy passzoljon a stílusodhoz is meg hozzád is azért
Bill csak kimérten bólintott és visszafordult barátnőjéhez,mintha csak azt mondaná "én megtettem az első lépést de ennél többet ne várj tőlem"
Gustav és Georg elbeszélgettek velem felszínesebb témákról de kicsit még ők is megtartották velem szemben a távolságot. Rémes egy jól összeszokott csapatba újként érkezni. És még nem is tudtam,hogy mi vár rám a turné alatt...

1 comment:

  1. Én várom a folytatást :D
    Nagyon tetszik, már az alap..imádom konfliktussal kezdődő történeteket, az tele van izgalommal, vadsággal, szenvedéllyel.. várom nagyooon a folytatást :D
    Milyen időközönként hozol részt?
    (és ajánlom hogy csinálj chat-et, valamint a bejegyzések alá kis négyzeteket, amiket ki lehet pipálni, úgy több visszajelzést kapsz, sokaknak nincs ideje sajnos véleményt írni)

    ReplyDelete