July 1, 2014

Díj

Sziasztok !
Említettem,hogy kaptam egy díjat Szilvitől,amit köszönök szépen :) 



Szabályok:
1. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
2. Írj 10 dolgot magadról!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küldd tovább!

1:21 éves vagyok
2:az orchidea  kedvenc virágom
3:ékszer mániás vagyok
4:nem szeretem a vígjátékot
5:Stockholmba vagy Berlinbe költöznék a legszívesebben
6:nincs állandó parfümöm
7:nem merek kondi terembe edzeni
8:több cipőm van,mint amennyit hordok
9:nem szeretem a mekis sültkrumpit
10:cigizek

1. Mióta írsz és miért?
1: kb 2006 óta. Van mikor csak így tudok kikapcsolni és jó ezt megosztani másokkal

2. Hogyan ismerted meg a Tokio Hotelt?
2: húgom mutatta meg őket mikor a német vivát nézte és a 2005-ös cometet adták le

3. Hogyan jött az ötlet, hogy történetet írj róluk?
3: még imneten kaptam hozzá kedvet, nagyon jó sztorik voltak fent :D

4. Szeretsz olvasni? És ha igen mi a kedvenc könyved?
4: imádok (Scribd appon nagyon jó könyvek vannak fent ) Szürke ötven árnyalata függő vagyok

5. Nyár vagy tél? 
5:Tél

6. Melyik volt életed legjobb éve?
6: 2010

7. Ha visszamehetnél a múltba megtennéd?
7:igen

8. Szerencse szám? Miért pont az?
8: hahaa 8 ! :D Mert ez Mesut Özil mezszáma a válogatottban. Najó nem, akkor születtem

9. Ha lenne lehetőséged, kiadatnád könyvbe az egyik történetedet?
9: nem

10. Álom amit valóra váltanál, Mi lenne az?
10: Berlinbe költözni


 1:Kedvenc  város-ország?
2: Hol nyaralnál legszívesebben ?
3: 3 legfontosabb dolog ami nélkül nem indulsz el sehova ?
4:Kedvenc film?
5:Álom nyaralás helyszíne?
6:Fesztivál vagy városnézés valamelyik közeli fővárosban?
7:Mi inspirál az íráshoz?
8:Legjobb szombat esti kikapcsolódás?
9:Legszebb emlék az elmúlt 1 évben?
10:Karrier vagy család?


No comments:

Post a Comment