November 10, 2013

7. Rész





- kicsikééééim - egy barna hajú,csinos nő rontott be a szobába megtörve ezzel a reggeli készülődés kellemes vagy éppen kellemetlen csöndjét
- anyaaa - Bill kisgyerekeket meghazudtoló lelkesedéssel vetette magát (ezekszerint)édesanyja nyakába és miután körbe puszilgatta átadta a helyét idősebb testvérének,aki fáradt mégis örömteli mosolyával vonta férfias mellkasára anyukáját
- hova nősz már Tom? - szólalt meg az izmos karok közül az édesanya majd megpuszilgatta őt is és meleg mosolyával vonta magához Noraht is aki szintén lelkesen köszöntötte őt - Ria? -nézett körbe
- itt vagyok Sim- csoszogott be fáradt,álmos képpel. Futó csókot nyomott Tom szájára majd egy gyors ölelésig Simhez bújt
- édesem többet kéne enned - nézett rá aggódva Sim (??)
- tessék ??? ígyis baromi dagadt vagyok Simone! Tele vagyok hájjal - kétségbeesett hangja keveredett a reggelei rekedtséggel így még irritálóbb volt. Megcsavartam a szemem és próbáltam észrevehetetlenül meghúzódni Dunja mellett de Norah nem bírt magával
- Sim van a srácoknak egy új munkatársuk, ő itt Lara - húzott fel a fotelből Norah majd szembefordított a mosolygós nővel - Lara ő pedig Billék anyukája,Simone
- nagyon örülök, hívj csak simán Simnek - nyomott két puszit az arcomra én pedig hálát mondtam,hogy van még egy emberi nő a csapatba, már ha ő csapattagnak minősül
- Lara és hívj csak Larának - mosolyogva megrántottam a vállam a gyatra szóviccemen de ő lelkesen felnevetett. Na remek, a szar vicc is vicc nála, egyre jobban haladunk. Már csak azt a savanyúképű Riát kéne az aranyos bánásmódban részesülők közül kiszedni és máris világi barátnők lehetünk,simán Sim.
- na megyünk is valamerre vagy még körbepusziljuk fél Hamburgot ? - Tom persze azóta is seggfej volt velem de igazából pont leszarom..nám,ha nem történt volna az a múltkori eset a hotel szobámban. Simone érdeklődve vagyis inkább csodálkozva nézett nagyobbik fiára de miivel a tömeg elindult a hotel éttermébe ezért senki nem vett tudomást a szarkasztikus megjegyzésen. 




-elmondod végre,hogy mióta áll megint a csatabárd közöttetek Tommal? - súgta a fülembe Sarah miközben lassan sétáltunk le a lépcsőn
- te jobban ismered, egyik napról a másikra meghülyült - rántottam vállat. Sarah neheztelően rám pillantott de valahogy nem volt kedvem ecsetelni,hogy megakart fektetni én meg nem hagytam és most pikkel rám.
Ben,David,Silke és egy fura, körszakállat viselő férfi ült még le hozzánk az étterembe. Bill közbe átkiabálva az egyik asztalvégből a másikba bemutatott neki, ő volt a nevelőapja, Gordon. Norah és az asztalnál ülők megmosolyogtatta Bill kisfiús,kiabálós mutatványát de úgy tűnik ők már teljesen hozzászoktak,hogy egy olykor nagyra nőtt gyerek ül közöttük.
- jól aludtál ? - kérdezte Gustav miközben az ő szelíd mosolyával egybekötve adta át nekem a cukrot a teámba
- fogjuk rá, fura újra itthon lenni de holnap már úgyis úton leszünk Dániába
- maradnál még kicsit ? - együttérzően megsimogatta a kézfejemet
- még ma ide kerül az a hülye cukor??? nem hiszem el,hogy csak egy van belőle az asztalon
- na de Tom ! - szólt rá Sim
- nem is kérted,mit kiabálsz - löktem át neki az asztalon aminek köszönhetően Ria salátás maszlagára került belőle egy kicsi
- MIT MŰVELSZ??? NORMÁLIS VAGY? - kirúgta maga alól a széket és gyilkos pillantásokat vetett rám
- bocsi - mosolyogtam rá - sok a gyűrődés ezen a terítőn meg egy kis gravitációelmélet. Georg és Gordon hangosan felnevetett a többiek pedig visszafogottan mosolyogtak. Egyedül Tom volt az aki szintén ugyanúgy meredt rám, majd Gustavra pillantott és barátnője után indult.
- kérlek Lara ne haragudj a fiamra, biztosan rossz napja van - bocsánatkérően pillantott rám Sim
- igen, biztosan - tündérien rámosolyogtam és magamba lepörgettem Tommal történteket. A jól nevelésről válthatnánk azért pár szót.
- amúgy jöttök velünk tovább legalább 1-2 turné megállóig? - pillantott rájuk Norah
- nem hiszem szivem, Gordonnak visszakell mennie majd a zenesuliba
- pedig igazán jöhetnétek - mosolygott rájuk David amíg felnézett egy pillanatra a telefonjáról
- majd a vége fele mi is csatlakozunk - intett Gordon,mintha egy teljesen normális családi kirándulásról lenne szó
- héé Bill, passzold ide a nutellát - szólt rá Georg
- gravitációval vagy anélkül ? - vigyorodott el


  
A hamburgi koncert hatalmas volt, valahogy másabb volt a légkör,mint eddig. Talán mert otthon voltak, talán a többségben lévő német fanok miatt de tele volt valami furcsa energiával az egész csarnok és isten bizony még én is megmosolyogtattam 1-2 pillanatot. És ott volt Tom.....hülyült, flörtölt a rajongókkal, Billel szórakozott vagy pedig teljesen átadta magát a zenének és furcsa arcmozdulatokkal élvezte a saját zenéjét. Nem tudtam hova tenni a viselkedését és őszintén szólva hiányzott az a Tom akivel megosztottam a benzinkút patkáját.
Dániába jóval előbb érkeztünk meg,mint a koncert napja. Persze tök titokba volt az egész és volt aki lelkesen álldogált ahamburgi hotel bejárata előtt,hogy lássa a srácokat. Silke említette,hogy a csarnok előtt alszanak már a csajok de a hotelünknél még nem álldogált senki se. Daviddal megbeszéltem,hogyha totál inkognitóba rejtem a csajokat akkor elmehetünk vásárolgatni meg ilyesmi. Persze Riát nem értettem a "csajok" alatt meg aztán a többieknek se tetszett volna az ötlet. Bill agyon ölelgette Noraht és 100× a lelkére kötötte,hogy amint felismerné valaki szóljon neki és ő rohan érte. Ilyenkor mindig elszomorít a tudat,hogy bezzeg engem az autó is elüthet, belém csaphat egy meteor vagy széttaposhat egy elefánt, Tyler-en kívül nagyon nem mozgatná meg az emberiséget. Úgy értem,hogy más fiút ,férfit, Tomot.




- nekem ez keeeelll - szorongattam meg egy Alexander McQueen sálat
- hát vedd meg - próbálgatta a gyűrűket Sarah
- oké !
- én ezt megveszem Billnek - nézegetett Norah egy fura szabású bőr kabit
- hát vedd meg - ismételte Sarah
- te mondasz ma még mást is ?
- Georg nem akart reggel szexelni - bökte ki végül
- és ? - nézett rá Norah értetlenül
- hét mit ééés, felkínáltam magam - morogta az orra alatt
- ha ez megnyugtat Sarah, velem jelenleg senki nem akar szexelni - veregettem meg a vállát és mentem kifizetni a sálamat
- győztél
- én nem panaszkodom - ugrált mellém Norah
Végül teljesen felpakolva, hulla fáradtan estünk be a hotelünkbe. Lepakoltunk mindent majd a srácok lakosztályába mentünk,hogy David ismertesse velünk az új programtervet.
- naa szóval, Tom kérlek... - pillantott a mellettem lévő helyre,hogy üljön le végre és ne az ablakba cigizzen. Hisztis barátnője valószínűleg a 6. emeleten található fitnesz terembe van,hogy ledolgozza azt a 30 kalóriát amit ma megevett, így Tom puffogva de leült mellém. Igazából semmire se emlékszem a negyed órás kiselőadásról. Legszívesebben megráztam volna a fejem,hogy az eszem helyre kerüljön és ne Tom Kaulitz kellemes illatával,férfias kezével és érdes hangjával foglalkozzon. Jézusom, mi a szar van velem??!
- megoldható lenne Lara ? - és hirtelen mindenki engem nézett
- khm, mi is?
- figyelsz is vagy csak testben vagy itt ? - ütötte meg a fülemet közvetlen közelről a gúnnyal teli hang
- neked még testben se - nyomatékosan ránéztem mire egy eléggé ideges és meglepett arcot kaptam válaszul
- megtudnád csinálni Tom haját? Szeretnénk a következő koncerten sokkolni és raszta hajat beszéltünk meg Tommal és Ria is szeretne egy kis változást de az ráér- nyugodtan intett egyet és hátra dőlt a fotelbe
- hogy mi van ? - kerek szemekkel néztem Davidra
- csak csináld meg , még ma láss neki kérlek. Dunja beszerezte a cuccokat hozzá, Tom pedig átmegy hozzád - pillantott az órájára - 1-2 óra múlva, addig egyetek és pihenjetek. köszönöm - felpattant és már ott se volt
- csak Ria meg ne tudja - suttogta Norah a fülembe és sejtelmesen elmosolyodott. Oh ő nagyon is tudta,hogy mi történt csak a kellő pillanatot várja,hogy elmondjam én is neki. Bill vigyorogva ránézett bátyjára majd karon ragadta szerelmét és ők is távoztak a szobájukba
- remek, akkor majd gyere - álltam fel és rá se néztem
- remélem tudod,hogy félkész munkát nem fogadok el. ha holnap reggelig tart akkor is megcsinálod - kapta el a karom. Mintha áram csapott volna belém és Tom is egyből elengedett. Furcsán nézett rám,majd a földre és meg se várta,hogy reagáljak valamit, kikerülve engem viharzott be a szobájába. Jézusom mi a fene folyik itt ??!



No comments:

Post a Comment