November 29, 2013

10. Rész

Halihó!
Itt az új rész bár nem igazán tobzódtatok a folytatásért. Örülnék, ha azért valahogy értékelnétek. Szép hétvégét !





Franciaországba érve végleg úgy éreztem,hogy megkattantam. Tommal a csókos incidens óta azt játszuk,mintha semmi se történt volna. De ami ennél is furcsább és számomra kicsit fájdalmas is,hogy Tom feltűnően gondoskodóan kezdett el Riával bánni. Ez pedig feltette az i-re a pontot nálam.
–    komolyan olyan shoppert veszel amin egy dühöngő rottweiler van? - Sarah felhúzott szemöldökkel nézegette az új szerzeményemet a párizsi Givenchy üzletben
–    komolyan, szerintem tök szép..


–    te beteg vagy – vigyorogva rakta le a kasszánál majd az eladók szorgosan csomagolni kezdték
–    még menjünk be a Mac-be , kell 1-2 új ecset meg alapozó és a csajoknak is megígértük,hogy viszünk kaját meg ha Párizsba vagyunk illik Ladurée macaront ennünk
–    Tom megbántott igaz ? - nézett rám mindent tudóan – elmesélte Billnek,hogy mi történt 1,5 hete a szobádba, Bill Norahnak én meg kihúztam belőle
–    Sarah, nem érdekel Tom, oké? - átcsúsztattam a bankkártyám,beütöttem a kódomat és 1 perc múlva távoztunk is az üzletből
–    neked megy az egész show Riával meg azzal,hogy étterembe viszi meg ilyenek
–    elég sok szabadideje van még turné alatt is..
–    Tom oda van érted, csak hülyén viselkedik
–    engem ez viszont már egy picit se érdekel – sértődötten felszegtem a fejem és tovább indultunk
–    helyes, mert este partizunk a hotel nightclubjába, veszünk valami rucit?
–    Hülye kérdés, fogjunk taxit




Este 10-kor már kész hajjal,előkészített ruhával és kissé izgatottan készülődtem a szobámba. Teljesen precíz tusvonal húzás után belebújtam a koktélruhámba, felhúztam a fekete McQueen magassarkút , belepakoltam 1-2 szükséges holmit egy clutchba és már indultam is a lifthez.
–    héé Lair, várj meg! - Norah kiabált utánam mikor épp  beszállni készültem
–    a bátyám szokott így hívni – mosolyodtam el
–    hát akkor kénytelen leszek húginak hívni téged – vigyorogva benyomta a mélyszint gombját – állati csinos vagy, tuti sikered lesz ma


–    kinél? - húztam fel a szemöldököm
–    ma be kéne pasiznod , mindenki párba van szinte, ideje lenne neked is felszedni valakit, ha csak ma estére is. Tomra nem várhatsz...
–    nem is akarok – annyira szíven ütött az előző mondata ,hogy teljesen felbőszülten szálltam ki a liftből, hogy ma este ebbe a cluba bomba fog robbanni
–    gyere, ott vannak Billék


Állati nagy volt a szórakozóhely, bőrfotelek, kék és pink világítások,fények, koktélok, hatalmas boxok.
–    azt hittem már sose jöttök – Bill elkapta Norah és hatalmas puszi után egy pezsgős poharat nyomott a kezébe – te is igyál Laraaa
–    te viszont már ne nagyon – vigyorogva néztem a Jim Beam üvegre ami Bill előtt tornyosult mire ő csak szerényen elmosolyodott
–    itt jön a tequila kööör gyerekek – David és Georg 2 tálcával egyensúlyozva sétáltak az asztalunkhoz



–    akkoor arra,hogy a turné többi állomása is ilyen állatii legyen – Bill túl kiabálva a zenét mondott iszonyat rövid tósztot és már sózta is a kézfejét. Norah vigyorogva megrázta a fejét és komor arccal fordult felém, megérkeztek Tomék.
–    Ki ne hagyjatok már minket a koccintásból – nevetve vett el 2 kis poharat és citrom gerezdet  majd mikor a tekintetünk találkozott, megfeszült arccal rántotta el felőlem a fejét és mosolyogva adta a szintén jó kedvű és kisimult arcú barátnőjének a poharat.
–    Laraaaaaaa, senki nem táncool – Sarah bánatos arccal pattant le mellém
–    mert nem szeretjük ezeket a zenéket drága – csókolta meg Georg
Ahogy ezt Georg kimondta ,megszólalt a Niggas in Paris.
–    najó, gyerünk táncolni Sarah – ledobtam a blézerem és a táskám majd nevetve vágódtunk a club közepére és mindenkit letáncoltunk. Néha lekaptunk 1-1 pohár pezsgőt a szaladgáló pincérek tálcájáról és a hajunkat dobálva vonaglottunk. Állati jól éreztem magam, miközben a boxban valaki egyre idegesebben itta a whiskey cola-t.
–    Ne haragudj, elrabolhatom a barátnődet? - egy fiatal, 30-as ,borostás, fehér inges férfi fordult Sarah-hoz



–    persze, vidd csak – vigyorogva megveregette a pasi vállát és már ott se volt
–     Scott vagyok – csókolt kezet
–    Lara..
–    meghívhatlak valamire?
–    Miért is ne – mosolyogtam rá majd hagytam,hogy a bárpulthoz kísérjen



–    ki az ott Larával_ támadta le Norah egyből Saraht mikor visszaült
–    fogalmam sincs, de jól néz ki – vigyorodott el
–    elég lesz – csókolta meg Georg
–    de ismeri ? - kérdezett rá Gustav miközben egy újabb sört bontott ki
–    nem, de ki tudja, lehet ma este megfogja... - huncut mosoly szökött az arcára és úgy nézett Norahra, Bill pedig lemondóan megcsavarta szemeit
–    Tom ! - Ria ijedten ugrott arrébb a kanapén
–    ne haragudj, véletlenül leejtettem.. szólok valakinek,hogy törölje fel.. - azzal felpattant a kanapéról és sietősen elindult


–    szóval sminkes, fodrász, iszonyat fiatal, jó ízlésű, német nő... szívesebben megismernélek , feljössz ? - égető szemekkel nézett rám és úgy kortyolt bele a martinijébe
–    ezt a kört kihagyom, köszi az italt – mosolyogva pattantam le a pulttól és sietősen a mosdó felé vettem az irányt


Melegem volt, lüktetett a fejem, a szívem iszonyatosan dobogott és legszívesebben szétvertem volna valamit. Két erős kar fonódott körém a mosdó folyosóján.
–    mit műveltél azzal a férfival ? - indulatosan suttogott a fülembe
–    mi közöd hozzá? - rántottam a karomon
–    direkt csinálod mi ? - forró lehelete lecsapott a nyakamra, engem pedig kirázott a hideg
–    engedj már el – megfordított és a falhoz préselt a testével
–    felakarsz húzni, ezt akarod? El is mész vele? Hagyod,hogy megdugjon?? - idegesen nyomott még inkább a falhoz
–    NEEEM, neem, felakart vinni de nem mentem, nem akarom, érted ?
Szorítása enyhült, arca engedett a feszességből
–    miért nem?
–    Mert nem vagyok olyan nő és nem akartam, neked meg mégis mi közöd van ehhez hahh??
–    igenis van!
–    De mi??? - teste még mindig hozzám simult- elegem van belőled Tom,érted?? Hagyj engem békén végre, foglalkozz továbbra is olyan lelkesen a barátnőddel jó?? Elég volt ebből, a turné végét megvárom aztán felmondok. Engem nem fogsz tönkretenni Tom – ellöktem magamtól és a könnyeimet nyelve mentem vissza a hotelszobámba.






























No comments:

Post a Comment