November 13, 2013

8. Rész

A mai rész kicsit rövidebb lett,mint a többi de ez az első és egyelőre egyetlen ilyen rész. Viszont kárpótlásul holnap hozok nektek egy előzetest + részleteket egy másik sztoriból ami szintén Tomos lesz. Nem terveztem,hogy egyszerre mindkét sztorit felpakolom ,viszont érdekel a véleményetek és mikor valamelyikből nem tudok részt hozni, akkor mentőövként szolgál majd a másik :)




Szóval tök ideges voltam , Tom hajával szórakozni és az én szobámba tartózkodni közben nem ígért túl sok jót. De a múltkoriak után nem hinném,hogy ismét megégetné magát, mármint a férfi becsület meg ilyenek szóval azért remélem,hogy nem száll el ismét az agya...vagy valami ilyesmi.
- na akkor kezdjük - levágódott 1 órával később a fésülködő asztal elé, kidobálta a zsebéből a telefonját,cigijét és egy gyújtót hozzá majd egy dekorációs gyertyatartót maga elé húzott,mint hamutálat.
Gondoltam,ha tök kussba maradok és alapzajként csak a dán híradó megy az bőven elég lesz Tomnak. Levágtam a haja végét ahol égetéssel zárták fonatait majd lassan bontogatni kezdtem. Éreztem ,hogy a tükörből néz de ,mint aki nagyon bele van mélyülve a munkába, úgy szedtem szét a szoros fonatokat. Mikor már a nagy részével megvoltam és Tom rendezett hajából egy hatalmas nagy lobonc lett , nehezemre esett visszatartani a nevetést. Felvont szemöldökkel meredt rám






 
- mi olyan vicces?
- te nem látod magad? - és abban a pillanatban hangosan tört ki belőlem az eddig sikeresen lenyelt kacagás. Nem bírtam, annyira vicces látvány volt,hogy képtelen voltam fegyelmezni magam. Tom egy pillanatra elmosolyodott majd rendezte arcát.
- az állásoddal szórakozol a gyerekes viselkedéseddel és,ha ilyen tempóba haladsz soha nem lesz kész a hajam szóval csináld - mordult rám. Megcsavartam a szemeimet majd felosztottam a haját, elválasztgattam a tincseket, bekentem mindenféle cuccal és egyesével elkezdtem horgolni a tincseket. Tom értetlenül nézett rám,hogy mindegyiket elkezdem majd egyből áttérek egy másik tincsre
- mit csinálsz?
- mivel ma nem tudjuk az egészet befejezni ezért mindegyik tincset elkezdem,hogy ne ekkora lobonccal szaladgálj
- pedig jó lenne.... - lemondóan vágott egy grimaszt vagy inkább másfele nézett

  
- csak lenne Tom, egyedül erre nem vagyok képes
5 órája görnyedtem felette és nem láttam a végét. 1 dobozt már simán elszívott, nem is nagyon beszéltünk csak néha okoskodóan morgott valamit
- szívd el, addig ülj le - nyomott a kezembe egy szál cigit majd megvárta amíg vele szembe leülök az ágyamra és meggyújtom úgy,ahogy ő miközben megfordult a székén és engem nézett
Szótlanul cigizem és próbáltam figyelmen kívül hagyni,hogy annyira áthatóan néz rám






- beszélj már - szólt rám
- mit kéne mondanom? általában paraszt módon beszélsz velem szóval minek erőlködjek ? - rántottam vállat
- sietnünk kell a hajammal - terelt egyből
- 2 napunk van még a koncertig, mit sürgetsz ennyire? Riának már nem jössz be így? - viccesen tettem fel a kérdést
- zavar mi? - dőlt előre
- micsoda? - idegesen pillantottam körbe
- hogy őt csókolom, ölelem és nem téged - nézett a szemembe
- mivan? - nevettem fel szárazon
- akartad a múltkorit csak nem adod könnyen magad - felemelkedett a székből
- maradj ott ! hallod Tom?! ne játszd el újra, maradj ott !
- félsz a közelembe lenni - lépett közelebb
- Tom !!!
- mert furcsa érzésed van - 1 lépést előre
- állj le
- és nem tudod hova tenni - állt meg előttem
- ülj vissza!
- mert minden porcikád - hajolt le hozzám - engem kíván - suttogta miközben 1 mm választott el ajkaitól. Kábultan néztem szemeibe, ajkaim kiszáradtak és szinte könyörögtem magamba,hogy csókolj már meg.
- Tooom, jött még 2 fodrász segíteni - kopogott be David. Lehunyta szemeit, idegesen összeszorította majd ellökte magát az ágyamtól. Gyorsan összekaptam magam és felpattantam az ágyról majd ajtót nyitottam Davidnak
- gyertek csak be én lemegyek inni valamit- kifordultam a szobából és baromi gyorsan a liftbe pattantam







No comments:

Post a Comment